THAIFEX – targi F&B w Tajlandii, edycja 2022 była  największą pod względem liczebności uczestników od czasu pandemii. 51 535 odwiedzających przedstawicieli branży ze 111 krajów w ciągu 5 dni – świadczy to o tym, jak ważne jest to wydarzenie dla graczy z branży F&B. Udział w tym przedsięwzięciu otwiera wiele możliwości działania na rynku azjatyckim, to niepowtarzalna okazja dotarcia do klientów, spotkań b2b, do zaprezentowania oferty produktów w miejscu, w którym podejmowane są kluczowe decyzje biznesowe. 

THAIFEX – Anuga Asia to platforma, która pozwala zwiększyć dywersyfikację, pozyskać nowe perspektywy rozwoju, innowacji, optymalizować operacje. 

Tajlandia jest krajem wielkich możliwości. Liczące 70 mln mieszkańców państwo jest silnie uzależnione od handlu międzynarodowego. Tajlandia eksportuje do Polski blisko trzykrotnie więcej niż importuje chociaż deficyt handlowy Polski w wymianie z Tajlandią wyraźnie się zmniejsza, a rozwój gospodarczy sprawia, ze kraj ten może być bardzo atrakcyjnym rynkiem docelowym. Warto jednak dobrze go zbadać i przygotować firmę do wejścia mając wizję i strategię. Kluczowe znaczenie dla biznesu ma uwzględnienie lokalnych warunków oraz kultury i relacji z partnerami handlowymi. Udział w targach THAIFEX może stanowić pierwszy krok do zapoznania się ze specyfiką tego, stanowiącego wyzwanie, rynku.