Główna wystawa żywności i rolnictwa w Kenii powraca do Nairobi od 5 do 7 lipca 2023 r. FOOD & KITCHEN AFRICA 2023 zaprezentuje najlepsze produkty, sprzęt i maszyny prezentowane przez wystawców z ponad 26 krajów. Opierając się na sukcesie poprzednich wydarzeń, FOOD & KITCHEN AFRICA 2023 staje się coraz większy i lepszy. Przyczynia się również uznanie Kenii jako jednego z głównych punktów dostępu w Afryce oraz ogromny import w tym kraju na własną konsumpcję dla ponad 40 milionów konsumentów. W ubiegłym roku Kenia importowała towary o wartości 200 milionów dolarów i reeksportowała towary o wartości 520 milionów dolarów. Wystawa może pochwalić się nie tylko najwyższą frekwencją dziennie, ale także najwyższymi transakcjami biznesowymi na osobę. Oczekuje się, że liczba wystawców i odwiedzających w 2023 roku wzrośnie o co najmniej 20% od czasu rozpoczęcia agresywnej kampanii podczas obchodów 20. urodzin imprezy. Odwiedzający branżę z całej Afryki Wschodniej i Środkowej są zapraszani bezpośrednio i we współpracy z kilkoma regionalnymi organizacjami handlowymi w Kenii, Tanzanii, Etiopii, Ugandzie, Somalii, Mozambiku i Kongo. Wystawa obejmuje zarówno lokalnych, jak i międzynarodowe firmy i jest idealną platformą do wprowadzania produktów na rynek, znajdowania nowych nabywców i dystrybutorów, promowania marek i wizerunku, aktualizowania istniejących klientów i aktualizowania się o najnowsze w branży. Targi FOOD & KITCHEN AFRICA 2023 to miejsce, w którym można dowiedzieć się więcej o nowościach w branży spożywczej, hotelarskiej, kuchennej i rolniczej oraz zaprezentować własne produkty konsumentom i potencjalnym klientom. Kenia to 53 milionowa populacja, 3 co do wielkości gospodarka Afryki Subsaharyjskiej, wybrzeże z największym portem w Mombasie od wieków pozostaje ważnym ośrodkiem handlu pomiędzy Afryką, Półwyspem arabskim i Indiami. Kraj będący centrum finansowym, komunikacyjnym i transportowym  środkowo-wschodniej Afryki ze stabilnym systemem prawnym i politycznym. Kenia odnotowała w ostatnich latach duże tempo wzrostu klasy średniej, co przekłada się na stale rosnący popyt, szczególnie objawiający się zainteresowaniem towarami i rozwiązaniami z zagranicy. Jest to rozwijający się rynek o ogromnym, niewykorzystanym potencjale, z możliwością reeksportu do innych krajów w regionie.