Największe targi produktów spożywczych w tym regionie świata wzbudzające zainteresowanie blisko 52 tyś zwiedzających z ponad 1000 firm lokalnych i zagranicznych. Wystawa dająca możliwość zaprezentowania marki oraz produktów i nowości w ofercie handlowej, pozwalająca pozyskać nowych partnerów biznesowych oraz zaprosić dotychczasowych klientów i wzmocnić relacje z odbiorcami, to także szansa na dotarcie do przedstawicieli kanału HoReCa. Dedykowane producentom, importerom, eksporterom żywości , kupcom oraz właścicielom sklepów, dystrybutorom, firmom cateringowym, etc.
Stumilionowe Filipiny to ogromny rynek otwarty na nowinki produktowe. To najszybciej rozwijający się rynek w strefie ASEAN wart 7,2 mld USD i zwiększający się rocznie o blisko 20%. Motorem wzrostu jest również silnie rozwijająca się branża turystyczna i hotelarska. Filipińczycy postrzegają produkty zagraniczne jako bezpieczne, dobrej jakości i atrakcyjne. Przewaga polskich firm tkwi przede wszystkim w tym, że filipińska produkcja rolna jest niewydolna, a lokalni producenci nie są w stanie sprostać wymaganiom jakościowym rynku, co daje przewagę dostawcom zagranicznym. Atrakcyjność Filipin jako rynku eksportowego podnosi fakt, że w kraju w tym – ze względu na więzi historyczne i kulturowe – w zakresie norm sanitarno-weterynaryjnych (przepisy żywnościowe) stosowane są normy Codex Alimentarius Commision (CAC) oraz reguły amerykańskiego systemu bezpieczeństwa żywności wydane przez Federalną Agencję Leków w Stanach Zjednoczonych (US FDA).