Renomowane targi HKTDC FOOD EXPO  dla producentów  żywności i napojów. Jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych dla sektora spożywczego w Chinach budząca ogromne zainteresowanie lokalnego biznesu. 

Eksport z Polski do Chin jest 10 krotnie mniejszy niż import z Chin – deficyt Polski w handlu z Chinami w 2020 roku osiągnął 31 mld USD. Chiny będące najludniejszym krajem na ziemi nie są samowystarczalne i szacuje się, że import żywności oraz produktów rolnych będzie dynamicznie rósł, sprawia to, że Chiny stają się interesującym i perspektywicznym rynkiem. Obecnie eksport produktów tego sektora do Chin jest symboliczny i stanowi zaledwie 1% całego polskiego eksportu. Obejmuje on produkty mleczne, serwatkę, śmietanę, produkty mączne oraz żywność dla niemowląt. I, chociaż eksport na największy rynek świata stanowi ogromne wyzwanie, to rosnąca zamożność społeczeństwa oraz popyt na cenione wyroby z zagranicy stwarza ogromne możliwości dla polskich dostawców.