W dniach 24 -26 maja 2022 r. w stolicy Kuby – Havanie Polska Agencja Rozwoju Eksportu zorganizowała stoisko targowe promujące żywność i napoje z Polski w trakcie targów ALIMENTOS CUBA 2.0. Misji promocyjna, w których uczestniczyło 10 polskich przedsiębiorców reprezentujących branżę spożywczą połączona była z rozmowami b2b oraz store checkiem w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Międzynarodowa Wystawa Żywności, Napojów i Technologii Spożywczych „Alimentos Cuba 2.0” była trzecią edycją regionalnego wydarzenia branżowego dla przedstawicieli sektora żywności, promująca przemysł spożywczy, nowe produkty oraz innowacje obecne na rynku. Branże obecne na targach to: żywność i napoje, technologie żywieniowe, pojemniki i opakowania, transport i logistyka, magazynowanie, surowce i zaopatrzenie, maszyny i urządzenia do przetwórstwa żywności oraz specjalistyczne urządzenia i sprzęty. Według informacji organizatorów, w tegorocznej edycji targów uczestniczyło ponad 250 firm z 25 krajów oraz ponad 3000 wizytujących. Przedsięwzięcie branżowe związane z udziałem w targach „Alimentos Cuba 2.0” dotyczyło udziału 10 firm jako wystawców na stoisku organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Eksportu (PARE) oraz w rozmowach biznesowych z uczestnikami targów, importerami oraz dystrybutorami żywności z Kuby, a także promocję oferty handlowej polskich firm, co potwierdza proeksportowy charakter niniejszej inicjatywy.