W dniach 12 – 14 czerwca 2022 r. w Nowym Jorku Polska Agencja Rozwoju Eksportu (PARE) zorganizowała misję handlową połączoną z udziałem w targach SUMMER FANCY FOOD SHOW.
Zlokalizowane w Nowym Jorku międzynarodowe targi Summer Fancy Food to tradycyjnie największe w USA wydarzenie skupione na branży tzw. „speciality food”, czyli produktach spożywczych wysokiej jakości, nierzadko określanych jako ekskluzywne. Targi organizowane są przez Speciality Food Association, amerykańskie stowarzyszenie skupiające ponad 3 tys. firm targi mają wyłącznie charakter B2B i są zamknięte dla szerokiej publiczności – każdy uczestnik podczas rejestracji musi przedstawić potwierdzenie, że reprezentuje przedsiębiorstwo odpowiadające charakterowi targów. Jest to wydarzenie przyciągające blisko 2,5 tys. wystawców oraz 35 tys. odwiedzających z ponad 50 krajów, co dobitnie świadczy o jego przodującej pozycji w branży.
Przedsięwzięcie branżowe towarzyszące udziałowi w targach Summer Fancy Food Show dotyczyło udziału 10 firm jako wystawców na stoisku organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Eksportu (PARE) oraz w rozmowach biznesowych z uczestnikami targów, importerami oraz dystrybutorami żywności, a także promocję oferty handlowej polskich firm, co potwierdza proeksportowy charakter niniejszej inicjatywy.